CatalaCastella
altres idiomes (traduccions automàtiques)
Inici  |  Contactar  |  Informació  |  Cercar
   
LOGO
International email
   
Pla Territorial
Carpeta Ciutadana
Consultas,Quejas,sugerencias y felicitaciones
Avisa'ns dels desperfectes
Biblioteca
Arxiu Municipal
Mediambient
Colegio Publico
Molí de baix
Escola Municipal d'Ensenyaments Artístics
DRETA
     

AJUNTAMENT I COMERCIANTS ENGEGUEN UNA CAMPANYA DE FIDELITZACIÓ I ESTÍMUL DEL COMERÇ LOCAL

AJUNTAMENT I COMERCIANTS ENGEGUEN UNA CAMPANYA DE FIDELITZACIÓ I ESTÍMUL DEL COMERÇ LOCALL’Ajuntament de Sant Lluís i l’Associació de Comerciants de Sant Lluís, conjuntament amb diversos establiments del municipi, han posat en marxa una campanya de fidelització i estímul del consum al comerç local. 38 comerços participen d’aquesta iniciativa, que du a Sant Lluís una activitat tant popular anys enrere com era la tómbola, modernitzada i amb criteris de circularitat i sostenibilitat.

D’aquesta manera, cadascun dels comerços participants disposarà de diferents vals, que repartirà als seus clients a mesura que facin les seves compres. Els vals contindran premis en forma de productes o vals de consum a altres establiments del municipi. D’aquesta manera, a més de premiar els consumidors que aposten pels establiments de proximitat, es fomenta el coneixement i el consum a altres comerços del municipi. La regidora de Comerç, Débora Marquès, explica que «feim honor així al lema que vam triar quan vam començar la campanya d’aquest any de promoció del comerç local, Feim Pinya, de tal manera que reforçam el sentiment de comunitat i enfortim entre tots el nostre teixit comercial, a més de recuperar una activitat com la tómbola, que tants bons records ens du als lluisers i lluiseres que l’hem vista anys enrere».

La iniciativa s’ha iniciat aquest dimarts, 6 de juliol, i estarà en vigor durant els mesos de juliol i agost. S’han repartit més de 5.000 vals entre els comerços i establiments participants, que estan ubicats tant al nucli urbà com als nuclis turístics. Aquests cals inclouen premis tant diversos com el perfil dels comerços que participen, ja que han estat els propis establiments els que han decidit una part de les recompenses que es poden aconseguir amb els vals de la tómbola. D’aquesta manera, els comerciants han aportat premis per valor aproximat de 12.000 euros, i l’Ajuntament ha aportat la mateixa quantitat. Com a exemple, alguns dels premis directes que es poden aconseguir són calderetes de llagosta a un restaurant del municipi, sessions de busseig o de kaiak, paelles, objectes de decoració o consumicions.

Els vals contenen premis directes o participacions per al sorteig que es realitzarà el dia 3 de setembre, i on es posaran en joc dues estades per a un grup de persones a un habitatge turístic del municipi, o un lot de productes dels comerços locals de Sant Lluís.